Torsdag

Hejsan


Den här veckan springer verkligen iväg de beror nog mycket på att vår helg blev längre för Andreas var ledig måndag,tisdag.

I måndags var vi på inskolning på förskolan och efter det åkte vi till Elin och Markus på en fika. 

Tisdag inskolning på förskolan och efter det fick jag fick besök utav min arbetskollega Gabriella så vi drack kaffe och snacka skit 👌🏻

Onsdag 
Inskolning dock bara en timme mellan 10-11 tjejerna skulle vara själva då men Selma var väldigt trött och gnällig så jag gick bara iväg till personalrummet en stund men det gick bra!  
När vi kom hem så kom Elin med barnen så det blev fika och lek. 
När dem åkt fick jag nya fikagäster 
Lotta och Lisa jätte trevligt vi satt och babbla i många timmar, välbehövligt!  

Idag vaknade Selma upp med högfeber så tjejerna fick stanna hemma idag Elza blev ledsen för hon trivs hur bra som helst på förskolan så hon fick ringa farmor i stället och fråga om hon fick åka dit och leka och så blev det så Lena kom hit o fikade innan dem åkte hem dit. Jag och Selma har haft en mysdag hon vill ha väldigt mycket närhet när hon mår såhär så vi har legat framför tvn men ett tag piggna hon till så då lagade vi hemmagjorda köttbullar 😍 




Kommentera här: