Fina pojken 💙

Nu har Elin och Markus gĂ„tt ut officiellt med att deras fina lilla pojke Hugo har kommit till vĂ€rlden sĂ„ nu vĂ„gar jag skriva om det i min blogg đŸ‘đŸ» 


I söndags Ă„kte Elin upp till förlossningen dĂ€r visade sig att vattnet hade gĂ„tt sĂ„ hon blev inlagd och vi visste inte hur lĂ€nge det skulle ta innan han kom ut eller hur lĂ€nge hon skulle ligga inlagd dĂ„ hon bara var i vecka 32. I mĂ„ndags var jag och hĂ€lsade pĂ„ henne men dem första dagarna hĂ€nde vĂ€l inte sĂ„ mycket sĂ„ dĂ€rför fick jag en liten chock nĂ€r jag i onsdags  fick en bild pĂ„ Hugo som hade kommit i raket fart! 

Jag har varit sĂ„ orolig sĂ„ nu Ă€r jag lĂ€ttad att allt gĂ„tt sĂ„ bra och att Hugo mĂ„r sĂ„ bra trots han föddes i vecka 32+6. 

Nu lĂ€ngtar jag bara efter att fĂ„ hĂ„lla i honom men det lĂ€r dock nog dröja ett par veckor❀ 



Du Ă€r fantastisk fina vĂ€n ❀

Kommentera hÀr: