Fredag

Hej! 


Idag har vi haft en toppen dag här hemma. Mycket energi från både min och barnens sida.  Elin kom hit vid 9 tiden ( Är man småbarns föräldrar så är det inte alls någon udda tid att umgås på) 😅 
Vi drack kaffe och umgicks, hon följde även med mig en sväng till Gusum för att handla. 

Resten av dagen spenderades hemma med mina små tjejer, lekt och kollat på film.  Jag har även plockat lite här hemma, städat ur ugnen och fortsatt tvättat fönster. Allt för att underlätta flytten 🙄 

Jag har även virkat några bakverk till Elza som hon ska ta med ut till farmor och farfar för där har hennes farmor börjat inreda lekstugan som står på deras tomt så Elza var överlycklig igår när vi var där ute. Så nu har hon fika att bjuda på 😉 

Resten av kvällen så har vi ätit pizza och bara myst i soffan. Men nu måste jag hoppa i säng så jag orkar stiga upp i morgon för då blir det barnloppis med Elin! 🌸 




Kommentera här: