Jobb helg đŸ„

Hej!


Just nu sitter jag nerkurrad under en filt i en fĂ„tölj pĂ„ mitt jobb. Halsont och febrig, i morse vaknde jag upp med halsont men kĂ€nde Ă€ndĂ„ att jag behövde Ă„ka till jobbet. 
Men om en halv timme fĂ„r jag Ă€ntligen Ă„ka hem dĂ„ en annan snĂ€ll vikarie kommer in och jobbar mina sista timmar. Ska bli sĂ„ otroligt skönt att kunna Ă„ka hem och lĂ€gga sig i soffan för Ă€ven andreas Ă€r sjuk sĂ„ det blir mys framför film med tjejerna, bara hĂ„lla tummarna att dem hĂ„ller sig friska. 
IgĂ„r jobbade jag delad tur och dĂ„ mĂ„dde jag bra sĂ„ det gick bra đŸ‘đŸ» 
Nu hoppas jag pĂ„ att jag blir frisk fort sĂ„ jag kan arbeta och packa för nu Ă€r det inte lĂ„ngt kvar tills vi fĂ„r nyckeln till huset 😁 

LĂ€ngtar sĂ„ otroligt mycket, de kommer bli bra, riktigt bra! 



Nu ska jag vila lite under filten tills jag kan gĂ„ hem. Ha det bra! 




Kommentera hÀr: