Bra dag!

Dagen började med att Sara kom hit så då åkte vi direkt in till Söderköping där jag hade tid på BVC för Selma 

Hon väger nu 9200g 74 cm lång och läkarbesöket gick toppen 👌🏻 dock var inte vaccinet lika roligt men det är ju sådant som måste tas. 

När vi kom tillbaka hem slappade vi mest och åt mat. Sara åkte hem senare under dagen och då skulle jag måla klart i köket som jag skjutit upp i flera månader men när jag väl börjar måla så går hela rollern sönder.. den hade jag köpt ett par timmar tidigare i sörping.. så det gick ju åt helvete så ingen vägg målad Idag.

Selma sov under eftermiddagen så jag och Elza satt och sjöng och lekte lite till Andreas kom hem och då åkte jag ner till Gusum direkt för att mötta upp Sara och motionssimma på badet. Det var super skönt! 

Kom hem runt åtta tiden och sedan dess har jag bara legat i soffan och nu har jag flyttat in mig i sängen. Selma är vaken för att hon sovit så mycket under dagen men Andreas skulle ta henne så jag kan gå och lägga mig. Behöver verkligen sömn!


Godnatt 🌸


I morgon ska vi åka en sväng till huset på kvällen, vill bara flytta nu!! 👏🏻

Kommentera här: