Annandagpåsk

Hejsan!


Efter flera dagar med hemsk mensvärk så tog vi oss iväg en sväng idag vi åkte in till Norrköping och handla lite grejer. Till mig blev det ett par nya jeans och en Cross hjälm, hade tänkt köpa ett par knä höga stövlar men dem fanns ej kvar så fick beställa hem från nätet istället. Till barnen blev det ny målar färg och pappers rulle så vi kan rulla ut papper på golvet så barnen kan sitta där och måla vilket blev väldigt bra när vi kom hem och prova. 

Vi köpte även med pizza på väg hem som vi svullnade i oss framför tvn innan Andreas åkte iväg till garaget. 

Jag och tjejerna har städat övervåningen och möblerat om. 
Nu ligger dem i sängarna och jag med då all energi gick ur mig och förkylningen som jag känt av senaste dagar verkar bryta ut ännu mer. 

Ikväll blir det en lugn kväll med min älskling framför någon film. 

Hoppas ni haft en trevlig påsk helg!🐣🐥

Kommentera här: