Jag är tillbaka

Hej!
 
Nu var det väldigt länge sedan jag var här inne och skrev, men dagarna ser stort sett likadana ut pga att jag jobbar väldigt mycket vilket är bra i plånboken men för lite fritid. 
 
Tiden jag får över spenderar jag med mina tjejer och Andreas, nästa söndag fyller Elza redan 4 år så åren verkligen springer förbi. 
 
Den här helgen består utav jobb men i fredagskväll fick jag till ett simpass i badhuset här i Gusum tillsammans med Elin och igår gick vi dit en sväng efter jag jobbet så tjejerna fick simma av sig lite energi.  Blev även ett tränings pass igår innan vi myste ner oss i soffan, idag har jag arbetat till 13:00 och nu ligger jag i sängen och vilar upp mig tills nästa pass som snart börjar. 
 
I morgon väntas också en lång jobb dag och tjejerna ska till förskolan så jag får längta tills tisdag innan jag får vara ledig med mina tjejer och då blir det storbak här hemma så vi gott att bjuda på kalaset som Elza ska ha nästa helg. 
 
Nu måste jag slänga i mig en smoothie och ägg innan jag ska traska iväg jobbet! 
 
Ha en fortsatt bra helg
 
 

Kommentera här: